Κυριακή, Μαρτίου 01, 2015

Γιορτάζω!



Λένε πως η γιορτή κρατάει σαράντα μέρες αν και με βεβαιότητα εγώ μπορώ  να σας πω ότι η κάθε μέρα που περνάει είναι στην πραγματικότητα μία μικρή γιορτή! Η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα οδοιπορικό στο οποίο καλούμαστε να ανακαλύψουμε τον ίδιο μας τον εαυτό, να τον μάθουμε, να τον γνωρίσουμε και να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας, να εκφράσουμε τα συναισθήματα μας.
Η χρονιά που πέρασε είχε για μένα πολλές εκπλήξεις, έντονα συναισθήματα, χαρούμενες, ονειρεμένες στιγμές κι άλλες όχι και τόσο ευχάριστες. Περισσότερο από ποτέ όμως ένιωσα πολύ δεμένη και ουσιαστικά συνδεδεμένη με αρκετούς ανθρώπους που μοιραζόμαστε κοινές αγάπες, εμπειρίες, απόψεις και συναισθήματα. Σ' αυτούς τους ανθρώπους είναι αφιερωμένη αυτή η ανάρτηση, στους φίλους μου που με δέχονται και με σέβονται γι' αυτό που είμαι, με όλα τα ελαττώματα και τα προτερήματα μου. Μου χαρίσατε το πολυτιμότερο δώρο, την αγάπη σας και αυτό μετέτρεψε τη ζωή μου κυριολεκτικά στο να είναι γιορτή καθημερινά!

Υ.Γ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου