Σάββατο, Δεκεμβρίου 14, 2013

Στιγμές...

Αυτές είναι μερικές μόνο φωτογραφίες από την παρουσίαση του βιβλίου μου Νοέλια - Η Επιστροφή του Λευκού Ρόδου. Όποιος θέλει να δει ολόκληρο το άλμπουμ δεν έχει παρά να μου κάνει ένα αίτημα φιλίας στο Facebook. 
Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τις τρεις κυρίες που στάθηκαν στο πλάι μου και μίλησαν για εμένα και για το βιβλίο μου, την Άρτεμις Βελούδου Αποκότου, την Αγγελική Κατσιμάρδου και τη Μαρία Μπακάρα.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πολυχώρο Αίτιον που μας φιλοξένησε και δεν πτοήθηκε στα απρόοπτα που συνέβησαν!
Τέλος, ευχαριστώ όλους εσάς που ήρθατε και με τιμήσατε με την παρουσία σας αλλά ακόμα και εσάς που δεν τα καταφέρατε αλλά συνεχίζετε να με στηρίζετε ένθερμα και να πιστεύετε σε εμένα και το έργο μου.

χχχ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου